Протягом 2023/2024 навчального року члени динамічної групи «Сузір’я» працювали творчо, наполегливо, ефективно та результативно над реалізацію проблеми «Розвиток креативного мислення вихованців».
Динамічна група
налічує 7 осіб: 5 - повна вища освіта (12 тарифний розряд), двоє – базову
вищу освіту (10 розряд). Стаж роботи педагогів - від 5 до 32 років.
Протягом навчального року методична робота була спрямована на
підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи педагогів,
впровадження та застосування в
навчано-виховний процес нових методик розвитку
креативного мислення як педагогів так і вихованців. В рамках
роботи динамічної групи здійснювався професійний розвиток та
вдосконалення педагогів, обмін найефективнішими педагогічними знахідками, вдало
підібраними формами і методами роботи, які застосовувались з урахуванням
специфіки роботи.
Проведено
4 засідання динамічної групи, на яких були розглянуті питання:
-
В. Сухомлинський у діалозі з сучасністю;
- Методики розвитку креативності: нові способи та методи;
- Тренінгові
вправи на розвиток креативності;
-
Підсумки та аналіз роботи динамічної групи над питанням: «Розвиток
креативного мислення вихованців у 2023-2024 н.р.
До 105-річчя з дня народження
В.О.Сухомлинського члени динамічної групи
«Сузір’я»
не залишились
осторонь та
долучилися до творчого відзначення річниці дня народження
славетного українського педагога. Так керівники
гуртків Світлана Рева, Аліна Гніда та Росіта Корнієнко провели інтегроване
заняття: "Стежинами природи (за творами В. Сухомлинського)." Під
час заняття діти милувалися природою, прислухалися до шуму дерев, співу птахів. Кожен
з них відчував навколишній світ по-своєму. Результатом цього є народження
думки, оскільки, як стверджував В. Сухомлинський, «краса природи – це
могутнє джерело енергії думки». Саме у процесі такого сприйняття світу
у свідомості вихованців формуються знання про конкретні предмети, явища,
процеси, події.
А керівник
гуртка Тетяна Ісаєва провела зі своїми вихованцями виховний захід: "Казки школи під блакитним
небом Василя Сухомлинського». До 105 річниці народження славетного
педагога, нашого земляка, Василя Сухомлинського керівником гутка Іриною Дзюбою
були проведено читання казок та ініційовано виготовлення вихованцями гуртка "Дитяча
анімація" мультиплікаційних фільмів за казками - "Місяць і
Зайчик", "Два метелика".
8 листопада 2023 року члени динамічної групи
зібрались онлайн на круглий
стіл «Методики розвитку креативності: нові способи та методи». Педагоги обговорили вже знайомі методи
розвитку креативності, такі як: мозковий штурм, "банк ідей",
латеральне мислення ( 6 капелюшків), та відкрили для себе нові: синектика
("зробити відоме – дивним, а дивне – відомим), метод
Пікассо, метод Дельфі та інші цікаві прийоми.
28 лютого
відбулося третє засідання динамічної групи "Сузір'я", яке пройшло в онлайн режимі на платформі Meet. Педагоги поділилися своїм
досвідом використання тренінгових вправ, рольовими іграми та
творчими завданнями, що допомогають розвивати креативність у вихованців.
Керівники гуртків із задоволенням поринули у світ дитинства, виконуючи
різноманітні вправи такі як: "Імпровізація", "Божевільний
архітектор", "Казковий вернісаж ", "Задом наперед",
"Художник", "Нестандартне використання", вправа-руханка
"Вухо-ніс" та інші.
По
закінченні засідання педагоги вирішили й надалі впроваджувати тренінгові
вправи для розвитку креативності гуртківців та обмінюватися ідеями
щодо вдосконалення цього процесу в майбутньому.
Керівники гуртків, члени
динамічної групи, проводили і багато масової роботи з вихованцями: брали участь
у конкурсах, тижнях та виставках, як районних, обласних так і всеукраїнських.
Продовжено та регулярно поповнюється блог
нашої групи: «Блог динамічної групи «Сузір’я» – https://dcrup.blogspot.com/. Це
є одним із кроків публічного
інтерактивного обговорення проблем та вирішення завдань методичного формуванання
та створення єдиного інформаційно-комунікативного середовища.
На
останньому засіданні були підведені підсумки та проаналізовано роботу
динамічної групи над проблемним питанням.
Протягом року наша динамічна група
активно працювала над розвитком креативного мислення вихованців. Ми провели
серію креативних занять, які включали в себе інтерактивні вправи, рольові ігри
та творчі завдання. При цьому ми спостерігали значний прогрес у вихованців у
виявленні та вирішенні проблем, розвитку новаторського підходу до завдань і
підвищенні рівня самостійності.
За
результатами аналізу показників, ми можемо підтвердити позитивний вплив нашої
роботи на розвиток креативного мислення вихованців. Однак, ми також визначили
деякі аспекти, які потребують подальшого вдосконалення, зокрема,
індивідуалізація підходів до кожного вихованця та збільшення кількості практичних вправ.
Наша група має намір продовжувати працювати над
цією проблемою, впроваджуючи нові методики та співпрацюючи з іншими відділами
для обміну кращими практиками.
Висновки:
За проведеним аналізом, роботу динамічної
групи над проблемним питанням, визначити - задовільною.
КЗ «ЦДЮТ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
У 2019-2023 НАВЧАЛЬНИХ РОКІВ.
Протягом 2019/2023 навчальних років члени динамічної групи
«Сузір’я» працювали творчо та наполегливо над проблемним питанням: «
Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої
індивідуальності», та «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності керівника
гуртка».
Динамічна група налічує 5 осіб,
у 4 -
повна вища освіта , одна – базову вищу освіту. Стаж роботи педагогів -
від 10 до 24 років.
Протягом цього періоду успішно були реалізовані завдання, поставлені у
плані роботи. Вся методична робота була спрямована
на розвиток ініціативи і творчості та самоосвіти педагогів – членів методичної
групи.
Було проведено 12 засідань членів динамічної групи, на яких були
розглянуті крім організаційних та аналізуючих роботу питань такі важливі теми
та питання використовуючи різноманітні
форми та методи роботи. А саме:
-
Круглий стіл
«Професійно-особистісний саморозвиток педагога».
Голова динамічної групи "Сузір’я"-Дзюба І.О. розкрила сутність
поняття «самоосвіта», основні завдання самоосвітньої діяльності педагога,
шляхи, мотиваційні чинники самоосвіти, розглянемо складові системи самоосвіти
педагога, напрями і форми самоосвітньої роботи, структуру управляння
самоосвітою педагога, та розказала про план саморозвитку педагога, як складову
його розвитку. А члени динамічної групи :Польова Н.С., та Крамаренко І.С.
зауважили, що самоосвіта-це одна з головних форм підвищення педагогічної
компетентності. Також педагоги групи поділилися своїми планами самоосвіти на
найближче майбутнє.
-
Бесіда « Використання
інтернет- ресурсів для професійного зростання педагога».
В нашому стрімкому та швидкозмінному світі інформаційна компетентність є однією
з ключових в процесі професійного ставлення педагога-позашкільника. Голова
динамічної групи Дзюба І.О., на прикладі своєї сторінки в соцмережі
Facebook та поділилася досвідом та правилами використання цього ресурсу.
Адже соціальні мережі в сучасному світі є надпотужним інструментом не тільки
спілкування, а й співпраці, обміну ідеями, рекламним майданчиком та
комунікації між людьми. Також члени динамічної групи переглянули
блоги колег, надали свої коментарі та допомогу в їх наповненні. Також було
вирішено запропонувати створити сторінку нашого закладу у соцмережі Facebook.
- Ток шоу
"Чи потрібно педагогу портфоліо? Все було по канонам цієї телевізійної
передачі, але з дотриманням карантинних вимог. Гостя (Добош Н.І.), як нова
співробітниця закладу, висловила сумніви, чи потрібно педагогам, і особливо
педагогам-позашкільникам портфоліо?
І ось ведуча (Дзюба І.О. ) разом з експертами
- Грищенко М.В., Ісаєва Т.В., Ісаєв С.Б., протягом всієї "передачі "
спробували довести новій колезі, що портфоліо
педагогу таке потрібно. Так, глядачі і гостя, були ознайомлені з історією
портфоліо, його видами, та розділами наповнення теки. Окремо зупинилися на
електронному варіанті, це - одна з вимог часу. Тож, після цікавої і
пізнавальної дискусії зупинились на тому, що педагогу його професійне портфоліо потрібне для того,
аби:
-
проаналізувати і
узагальнити свою роботу;
-
відобразити динаміку
свого професійного росту;
-
представити досвід
своєї роботи найбільш повно і ефективно.
-
По завершенні ток-шоу
всі члени методичного формування виконали творче завдання "Сенкан".
-
Ділова гра "Портфоліо-як засіб оптимізації
діяльності педагога." За допомогою інструментів та продуктів Google
кожен педагог міг створити своє електронне портфоліо. Член динамічної групи
Світлана Швець, переможниця обласного етапу конкурса педагогічної майстерності
"Джерело творчості", ознайомила присутніх з етапами підготовки до
конкурсу, та розказала про методи та форми роботи, які використовує на своїх
заняттях гуртка "Чарівний олівець". Наталія Добош провела невеликий майстер-клас з
використання ще одного з продуктів Google - електронної дошки Jamboard,
яка позволяє спільну роботу онлайн.
По закінченні зустрічі члени динамічної групи вирішили
:
- створити ( по бажанню) електронні портфоліо
використовуючи Google сайт;
- використовувати Jamboard при дистанційній роботі;
-взяти до уваги поради колеги при підготовці до
професійних конкурсів.
- Воркшоп «Розвиток емоційного інтелекту педагога
ЗПО».
Педагоги ділились своїми секретами та техніками розвитку емоційного інтелекту у
дітей. Адже емоційний інтелект — це цінна здатність, яку можна поліпшити за
допомогою навчання і практики. Наприкінці роботи «майстерні» стало ясно, що
емоційні навички можуть виховуватись у людей і природним шляхом, але кожен у
змозі поліпшити свою здатність розуміти емоції.
-
Круглий стіл: «Підвищення професійного розвитку
педагога в умовах партнерської взаємодії» пройшов у форматі онлайн.
Але це не заважало педагогам жваво дискутувати на тему
взаємодії між керівниками гуртків різних напрямів, школою, батьками та центрами
професійного зростання. Адже партнерська взаємодія це перш за все -
узгоджена діяльність учасників освітнього процесу, спрямована на досягнення
спільних цілей, результатів та вирішення важливих завдань для творчого розвитку
та виховання наших гуртківців.
- Тімбілдінг «Антистрес". Командна робота - найважливіше, що може бути в колективі для досягнення
успіху. Тому, головними способами згуртувати колектив виступають різні заходи у
вигляді: спортивних ігор; навчань; творчості т.д. Голова динамічної групи Ірина Дзюба провела психологічний тимбілдинг
"Антистрес", де говорили
про стрес, його прояви та способи подолання стресу.Ми з вами знаємо, що війна
вплинула на всі сфери життя в Україні. В
умовах війни виникають труднощі, а педагогічні працівники продовжують
виконувати свої першочергові завдання: навчати та виховувати підростаюче
покоління. Та усі ми – звичайні люди, на психіку яких впливають події,
пов’язані із війною. Підсумовуючи
нашу роботу на засіданні ми:
-
акцентували увагу на стресі
та його проявах,
- визначили
основні характеристики гострого та хронічного стресу,
- окреслили головні
завдання у трикутнику партнерства в умовах стресу
та війни,
-познайомилися
з вправами «Квадратне дихання», «Квітка і свічка»,
«Енергія», з технікою м’язової релаксації
Джейкобсона.
Для усіх нас
важливим є психічне здоров’я, ресурсність та стійкість.
Також, члени динамічної групи активно брали участь у різноманітних заходах, педрадах, та інших активностях нашого закладу позашкільної освіти.
28 серпня 2021 року в КЗ «ЦДЮТ Долинської міської ради» відбувся педагогічний консиліум «Серпнева нарада – 2021: основні акценти». Педагоги нашого закладу обговорили питання організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році; ознайомились з новими основними нормативно-правовими документами; розглянули питання організації виховного процесу на гуртку щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок; проаналізували шляхи реалізації державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року. А члени динамічної групи : Добош Н.І.. та Ісаєва Т.В. підготували змістовні методичні рекомендації для подолання такого негативного явища як булінг у закладах позашкільної освіти.
22 жовтня 2020 року члени динамічної групи « Сузір’я» провели тренінг : ««Розвиток креативних здібностей педагогів ЗПО». Кожен з педагогів розробив і показав вправи для розвитку креативного мислення.
Почала тренінг голова методичного формування Дзюба І.О. з вправ «Шалений архітектор» та «Креативне «гончарство». Колеги показали свою винахідливість та фантазію, та продемонстрували нове бачення звичних речей.
Гулієва Н.В. (керівник гуртка «Циркове мистецтво») показала спеціальні циркові вправи для розвитку обох півкуль головного мозку, а керівник гуртка «Театральне мистецтво» І.С. Крамаренко провела розважальне-лінгвістичне тренування та тестування творчих здібностей.
З керівником фольклорного гуртка Добош Н.І., прокачали словниковий запас, робили вправи на розширення лексичного діапазону.
Член динамічної групи та керівник фізкультурно-спортивного гуртка М.В.Грищенко розробив дуже цікаву спортивну вікторину, що заставила всіх колег «поламати» мозок.
Керівник гуртка «Дизайн одягу»
Ісаєва Т.В. продемонструвала різні способи зав’язування шалі, також педагоги
демонстрували свої приклади та способи носіння цього аксесуару. Потім кожен з
членів методичного формування придумав та презентував форму для своїх
вихованців.
І закінчився тренінг дуже запальним та веселим
танцювальним батлом, який провів керівник гуртка спортивно-бального танцю
«Бомонд» С.Б.Ісаєв.
28 серпня 2019 року члени динамічної групи "Сузір’я" взяли активну участь в Не (конференція) міні-EdCamp «Як зустрінеш навчальний рік, так його і проживеш», де висвітлили питання "Технологія організації змістовного дозвілля дітей в закладах позашкільної освіти".
Протягом звітного періоду члени динамічної групи «Сузір’я» працювали творчо, наполегливо ефективно та креативно, та оцінюють свою роботу -задовільно. Також, на основі своєї роботи сформували деякі рекомендації для колег-позашкільників., який розміщений в цій публікації
КЗ «ЦДЮТ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ»
У 2021-2022
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
Протягом 2021/2022 навчального року члени динамічної групи «Сузір’я» продовжили працювати творчо та наполегливо над новим проблемним питанням:
« Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності»
Динамічна група налічує 6 осіб, у 4 - повна вища освіта , двоє мають – базову вищу освіту. Стаж роботи педагогів - від 4 до 23 років. Один із педагогів пройшов навчання на курсах підвищення кваліфікації у КОІППО ім. В.Сухомлинського. Двоє атестувались, та підвищили розряд.
Протягом навчального року успішно були
реалізовані завдання, поставлені у плані роботи. Вся методична робота була спрямована на
розвиток ініціативи і творчості та самоосвіти педагогів – членів методичної
групи.
Було проведено 4 засідання динамічної групи,
на яких були розглянуті питання:
1.Обговорення та
погодження нового проблемного питання та плану роботи динамічної групи у новому
навчальному році.
2.Воркшоп :
«Розвиток емоційного інтелекту педагога ЗПО»
3. Круглий
стіл : «Підвищення професійного розвитку педагога в умовах партнерської
взаємодії».
4. Аналіз
роботи динамічної групи «Сузір’я» протягом навчального року.
На першому засіданні нового навчального року члени динамічної групи "Сузір’я" педагоги вирішили повернутись до проблемного питання, над яким члени динамічної групи будуть працювати впродовж навчального року , а саме - « Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності» та затвердили план роботи. Розподілили доручення та дати проведення виховних занять та виховних заходів.
Друге засідання динамічної групи « Сузір’я» провели у форматі воркшопу (робочої майстерні) : «Розвиток емоційного інтелекту педагога ЗПО». Педагоги ділились своїми секретами та техніками розвитку емоційного інтелекту у дітей.
Адже емоційний
інтелект — це цінна здатність, яку можна поліпшити за допомогою навчання і
практики. Наприкінці роботи «майстерні» стало ясно, що емоційні навички можуть
виховуватись у людей і природним шляхом, але кожен у змозі поліпшити свою
здатність розуміти емоції.
Третє засідання члени динамічної групи у формі круглого столу :
«Підвищення професійного розвитку педагога в
умовах партнерської взаємодії».
пройшло у форматі
онлайн.
Але це не заважало
педагогам жваво дискутувати на тему взаємодії між керівниками гуртків різних
напрямів, школою, батьками та центрами професійного зростання. Адже
партнерська взаємодія це перш за все -
узгоджена діяльність учасників освітнього процесу, спрямована на досягнення
спільних цілей, результатів та вирішення важливих завдань для творчого розвитку
та виховання наших гуртківців.
Четверте засідання динамічної групи «Сузір’я» пройшло в онлайн форматі в зв’язку з воєнним станом та дистанційною роботою.
Педагоги проаналізували роботи групи над проблемним питанням,
та разом вирішили, як поліпшити дистанційну роботу в умовах воєнного стану, та
підтримати наших вихованців.
Протягом навчального року члени динамічної групи працювали творчо, наполегливо ефективно та креативно. Роботу членів динамічної групи над проблемним питанням можна вважати задовільною.
КЗ «ЦДЮТ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ»
У 2020-2021
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
Протягом 2020/2021 навчального року члени
динамічної групи «Сузір’я»
продовжили працювати творчо
та наполегливо над новим проблемним
питанням: « «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності керівника гуртка».
Динамічна група налічує 7 осіб, у 5 - повна вища освіта , двоє мають – базову вищу освіту. Стаж роботи педагогів - від 4 до 22 років. Четверо педагогів пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації у КОІППО ім. В.Сухомлинського. Троє з них атестувались, та підвищили розряд.
Протягом навчального року успішно були
реалізовані завдання, поставлені у плані роботи. Вся методична робота була спрямована на
розвиток ініціативи і творчості та самоосвіти педагогів – членів методичної
групи.
Було проведено 4 засідання динамічної групи,
на яких були розглянуті питання:
1.Обговорення та
погодження нового проблемного питання та плану роботи динамічної групи у новому
навчальному році.
2.«Чи потрібно
педагогу портфоліо?»
3."Портфоліо-як
засіб оптимізації діяльності педагога."
4.Аналіз роботи
групи над проблемним питанням.
Також, силами
членів динамічної групи , був проведений тренінг «Розвиток креативних
здібностей педагогів ЗПО»
На першому засіданні нового навчального
року члени динамічної групи "Сузір’я"
педагоги вибрали нове проблемне питання, над
яким члени динамічної групи будуть працювати впродовж навчального року , а саме
- «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності
керівника гуртка», та затвердили план роботи. Розподілили доручення та дати
проведення виховних занять та виховних заходів.
Взяли до уваги методичні матеріали та рекомендації, щодо проведення першого заняття по темі
«Відкриваємо
Україну разом».
Друге засідання динамічної групи « Сузір’я»
провели у форматі ток шоу "Чи потрібно педагогу портфоліо?". Все було
по канонам цієї телевізійної передачі, але з дотриманням карантинних вимог.
Гостя (Добош Н.І.), як нова співробітниці закладу, висловила сумніви, чи
потрібно педагогам, і особливо педагогам-позашкільникам портфоліо? І ось ведуча
(Дзюба І.О. ) разом з експертами - Грищенко М.В., Ісаєва Т.В., Ісаєв С.Б.,
протягом всієї "передачі " спробували довести новій колезі, що портфоліо педагогу таке
потрібно. Так, глядачі і гостя, були ознайомлені з історією портфоліо, його
видами, та розділами наповнення теки. Окремо зупинилися на електронному
варіанті, це - одна з вимог часу. Тож, після цікавої і пізнавальної дискусії
зупинились на тому, що педагогу його
професійне портфоліо потрібне для того, аби:
-проаналізувати і
узагальнити свою роботу;
-відобразити
динаміку свого професійного росту;
-представити
досвід своєї роботи найбільш повно і ефективно.
По завершенні
ток-шоу всі члени методичного формування виконали творче завдання
"Сенкан".
Третє засідання члени динамічної групи
провели онлайн у формі ділової гри :
"Портфоліо-як
засіб оптимізації діяльності педагога."
За допомогою інструментів та продуктів Google кожен педагог міг створити
своє електронне портфоліо.
Член динамічної групи Світлана Швець,
переможниця обласного етапу конкурса педагогічної майстерності "Джерело
творчості", ознайомила присутніх з етапами підготовки до конкурсу, та
розказала про методи та форми роботи, які використовує на своїх заняттях гуртка
"Чарівний олівець".
Наталія Добош провела невеликий
майстер-клас з використання ще одного з продуктів Google - електронної
дошки Jamboard, яка позволяє спільну
роботу онлайн.
По закінченні
зустрічі члени динамічної групи вирішили :
-створити ( по
бажанню) електронні портфоліо використовуючи
Google сайт;
-використовувати
Jamboard при дистанційній роботі;
-взяти до уваги
поради колеги при підготовці до професійних конкурсів.
Четверте засідання динамічної групи
«Сузір’я» пройшло в онлайн форматі в зв’язку з погіршенням протиепідемічної
ситуації та дистанційною роботою.
Педагоги проаналізували роботи групи над проблемним
питанням : «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності керівника гуртка».
Для того, щоб виховати креативне покоління,
педагогам-позашкільникам теж потрібно мислити нестандартно. 22 жовтня 2020 року
члени динамічної групи
«Сузір’я»
провели тренінг : ««Розвиток креативних
здібностей педагогів ЗПО». Кожен з педагогів розробив і показав вправи для
розвитку креативного мислення.
Почала тренінг голова методичного формування
Дзюба І.О. з вправ «Шалений архітектор» та «Креативне «гончарство». Колеги
показали свою винахідливість та фантазію, та продемонстрували нове бачення
звичних речей.
Гулієва Н.В. (керівник гуртка «Циркове
мистецтво») показала спеціальні циркові вправи для розвитку обох півкуль
головного мозку, а керівник гуртка «Театральне мистецтво» І.С. Крамаренко
провела розважальне-лінгвістичне
тренування та тестування творчих здібностей.
З
керівником фольклорного гуртка Добош Н.І., прокачали словниковий запас, робили вправи на
розширення лексичного діапазону.
Член динамічної групи та керівник
фізкультурно-спортивного гуртка М.В.Грищенко розробив дуже цікаву спортивну
вікторину, що заставила всіх колег «поламати» мозок.
Керівник гуртка «Дизайн одягу» Ісаєва Т.В.
продемонструвала різні способи зав’язування шалі, також педагоги демонстрували
свої приклади та способи носіння цього аксесуару. Потім кожен з членів
методичного формування придумав та презентував форму для своїх вихованців.
І закінчився тренінг дуже запальним та
веселим танцювальним батлом, який провів керівник гуртка спортивно-бального
танцю «Бомонд» С.Б.Ісаєв.
Протягом навчального року члени динамічної
групи працювали творчо, наполегливо ефективно та креативно. Були проведені тренінги, ток- шоу,
ділова гра.
Підсумовуючи можна
сказати, що портфоліо допоможе своєчасно вносити в освітній процес елементи
нового, і забезпечить систематичне зростання педагогічної майстерності. Корисно
використовувати кожну можливість поділитися досвідом або взяти участь у
вивченні досвіду іншого педагога.
Кожний керівник гуртка має вагомий доробок, з якого слід почати створення портфоліо –
сучасної форми презентації свого професіоналізму. Роботу членів динамічної
групи над проблемним питанням можна вважати задовільною.
Керівник
динамічної групи «Сузір’я» Дзюба. І.О.
КЗ «ЦДЮТ ДОЛИНСЬКОЇ
РАЙОННОЇ РАДИ»
У 2019-2020
НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
Протягом 2019/2020 навчального року члени динамічної групи «Сузір’я» продовжили працювати творчо та наполегливо над новим проблемним питанням: «Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності».
Динамічна група налічує 8 осіб у 5 - повна вища освіта (11 тарифний розряд), троє мають – базову вищу освіту (10 розряд). Стаж роботи педагогів - від 3 до 21 року.
Протягом
навчального року успішно були реалізовані завдання, поставлені у плані роботи. Вся методична робота була спрямована на
розвиток ініціативи і творчості та самоосвіти
педагогів – членів методичної групи.
Було проведено 4
засідання динамічної групи, на яких були розглянуті питання:
Обговорення та
погодження нового проблемного питання та плану роботи динамічної групи у новому
навчальному році.
«Професійно-особистійсний розвиток педагога»
«Використання інтернет-ресурсів для
професійного зростання педагога»
« План роботи керівників гуртків з вихованцями під час карантину».
Аналіз роботи динамічної групи «Сузір’я» протягом навчального року.
На першому засіданні нового навчального року
члени динамічної групи "Сузір’я"
вибрали нове проблемне питання : "Професійно-особистісний
саморозвиток педагога як складова його творчої індивідуальності." Також
обговорили, та погодили план роботи, та розподілили доручення між членами
групи. Були опрацьвані та взяти до уваги
інструктивно – методичні матеріали МОН України та рекомендації, щодо проведення
першого заняття: «Бережемо природу - бережемо і Батьківщину свою»
Друге засідання групи пройшло за темою: «Професійно-особистісний саморозвиток
педагога». Голова динамічної групи "Сузір’я"-Дзюба І.О. розкрила
сутність поняття «самоосвіта», основні завдання самоосвітньої діяльності
педагога, шляхи, мотиваційні чинники самоосвіти, розглянемо складові системи
самоосвіти педагога, напрями і форми самоосвітньої роботи, структуру управляння
самоосвітою педагога, та розказала про план саморозвитку педагога, як складову
його розвитку. А члени динамічної групи :Польова Н.С., та Крамаренко І.С.
зауважили, що самоосвіта-це одна з головних форм підвищення педагогічної
компетентності. Також педагоги групи поділилися своїми планами самоосвіти на
найближче майбутнє.
Третє засідання нашої динамічної
групи пройшло в новому, креативному просторі нашої районної дитячої бібліотеки,
де нам люб'язно надали доступ до мережі інтернет. Адже тема нашого засідання -
« Використання інтернет- ресурсів для професійного зростання педагога». В
нашому стрімкому та швидкозмінному світі інформаційна компетентність є однією з
ключових в процесі професійного ставлення педагога-позашкільника. Голова
динамічної групи Дзюба І.О., на прикладі своєї сторінки в соцмережі Facebook та поділилася досвідом та правилами
використання цього ресурсу. Адже соціальні мережі в сучасному світі є
надпотужним інструментом не тільки спілкування, а й співпраці, обміну ідеями,
рекламним майданчиком та комунікації між
людьми. Також члени динамічної групи
переглянули блоги колег, надали свої коментарі та допомогу в їх наповненні.
Також було вирішено запропонувати створити сторінку нашого закладу у
соцмережі Facebook.
Четверте засідання пройшло у вигляді онлайн- конференції, під час
карантину. Члени динамічної групи обговорили план роботи керівників гуртків з
вихованцями під час карантину. Проаналізували роботу динамічної групи «Сузір’я»
протягом навчального року.
Під час всеукраїнського карантину педагоги працювали з вихованцями онлайн через сторінку у блозі, соцмережі та месенджери. Підвищували свою кваліфікацію онлайн – проходячи курси та тренінги, прослуховуючи вебінари. (свідоцтва про навчання розміщенні у нашому блозі, на сторінці «Дистанційне навчання»)
Також динамічна група «Сузір’я» протягом
навчального року брала активну участь у педрадах, конференціях нашого закладу.
28 серпня 2019 року члени динамічної
групи "Сузір’я" взяли участь в
Не (конференція) міні-EdCamp «Як зустрінеш навчальний рік, так його і
проживеш». , де висвітлили питання "Технологія організації змістовного
дозвілля дітей в закладах позашкільної освіти", та показали ігри зі свята "Хелоувін по
українськи".
28 січня 2020 року відбулося чергове засідання педагогічної ради на тему
«Сучасний керівник гуртка в інноваційному просторі закладу позашкільної освіти»
члени динамічної групи провели педагогічну панораму «Професійні компетентності
педагога-позашкільника».
Продовжуємо працювати та
розкривати свою творчість та креативність у тандемі. Співпраця педагогів, як
показує досвід, добре діє на вихованців та згуртовує їх.
Так, 30 жовтня 2019 року в актовій залі КЗ «ЦДЮТ Долинської райради»
відбулася пізнавально-розважальна програма «Хелоувін чи Велесова ніч?», яку
організували для своїх вихованців керівники гуртків (члени динамічнної групи) «Творча
майстерня» Дзюба І.О. та «Циркове мистецтво» Гулієва Н.В. Гуртківці розповідали
історію свята, вчили англійські слова- назви героїв цього свята. Грали в ігри
"Мумія", "Нагодуй привида", "Хелловінський
танок". А потім пішли колядувати, де заробили собі цукерки з якими всі
разом пили смачний чай, та переглядали цікавий мультфільм.
Висновки:
За проведеним аналізом, роботу динамічної
групи над проблемним питанням, визначити -
задовільною.
Члени
динамічної групи «Сузір’я» будуть продовжувати дбати
про те, щоб наш ЦДЮТ був
– частиною радості та творчості для
вихованів;
– улюбленою роботою для
педагогів;
– островом спокою
для батьків.
Голова динамічної групи «Сузір’я» І.О.Дзюба.
- В. Сухомлинський у діалозі з сучасністю;
Члени динамічної групи, поділившись на команди «синіх» і «жовтих», подорожували по своїй країні. Дізналися багато цікавих фактів про Київ, Львів, Ужгород, Харків, Одесу і Кропивницький. Продемонстрували свої знання з різних галузей: Конституції України, історії своєї Батьківщини, а також народних звичаїв та обрядів. А в Одесі – столиці гумору показали свою акторську майстерність та почуття гумору. Гра пройшла весело, пізнавально та невимушено. З рахунком 27-22 перемогла команда «жовтих».
Звіт про роботу динамічної групи «СУЗІР’Я»
Коментарі
Дописати коментар