Педагогічна кухня

2024 - 2025 н.р.
Друге засідання динамічної групи "Сузір'я".
12 листопада 2024 року було проведено засідання динамічної групи "Сузір'я", яке було присвячене темі розвитку психологічних якостей та емоційного благополуччя дітей на заняттях гуртків. Учасники обговорили актуальність проблеми, поділилися досвідом, розглянули ефективні методи роботи та провели практичні вправи. За підсумками засідання були розроблені рекомендації для покращення емоційного клімату на заняттях та впровадження інтерактивних методик у гурткову діяльність.




Перше засідання динамічної групи "Сузір'я".
4 вересня 2024 року було проведено засідання динамічної групи "Сузір'я". Педагоги обговорили та погодили  нову методичну тему та затвердили план роботи методичного формування, розподілили доручення між членами динамічної групи. В формі роботи круглий стіл було обговорено тему «Вплив темпераменту на організацію творчості дитини». Також опрацювали інформаційно-методичні матеріали та рекомендації, щодо проведення першого заняття «Ми українці - честь і слава незламним» та умови роботи закладу під час воєнного стану.
Проблемне питання: «Вплив гурткової роботи на психологічний розвиток вихованців в  умовах воєнного стану».




---------------------------------------------------------------------------------------------



2023-2024 н.р.
Підсумкове засідання динамічної групи "Сузір'я"
30 травня 2024 року було проведено останнє в цьому навчальному році засідання динамічної групи "Сузір'я", на якому підсумували  та аналізували  роботу   групи над питанням: "Розвиток креативного мислення вихованців". За проведеним аналізом, роботу динамічної групи над  проблемним питанням, постановили визначити  задовільною та постановили спрямувати зусилля педагогів на вдосконалення змісту та організації позашкільної освіти з урахуванням вимог та тенденцій сьогодення





                                   Тренінгові вправи на розвиток креативності 

      28 лютого відбулося третє засідання динамічної групи "Сузір'я", яке  пройшло в онлайн режимі на платформі Meet.  Педагоги  поділилися своїм досвідом використання тренінгових вправ,  рольовими іграми та  творчими завданнями, що допомогають розвивати креативність  у вихованців. Керівники гуртків із задоволенням поринули у світ дитинства,  виконуючи різноманітні вправи такі як:  "Імпровізація", "Божевільний архітектор", "Казковий вернісаж ", "Задом наперед", "Художник", "Нестандартне використання", вправа-руханка "Вухо-ніс" та інші.
По закінченні засідання педагоги вирішили й надалі впроваджувати тренінгові вправи  для розвитку креативності  гуртківців та обмінюватися ідеями щодо вдосконалення цього процесу в майбутньому.




Друге засідання динамічної групи "Сузір'я".
8 листопада 2023 року члени динамічної групи зібрались онлайн на круглий стіл «Методики розвитку креативності: нові способи та методи»



Педагоги обговорили вже знайомі методи розвитку креативності, такі як: мозковий штурм, "банк ідей", латеральне мислення ( 6 капелюшків), та відкрили для себе нові: синектика ("зробити відоме- дивним, а дивне- відомим), метод Пікассо, метод Дельфі та інші цікаві прийоми.
Інформацію взяли до уваги та будемо впроваджувати у повсякденне життя нові методи  та способи спрямовані на  розвиток власного творчого потенціалу та креативності  вихованців.
Великий добротворець.

28 вересня виповнюється 105 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського – педагога-гуманіста, мудрого учителя, та дитячого письменника. Педагог створив оригінальну педагогічну систему, що ґрунтується на принципах гуманізму, визнанні особи дитини вищою цінністю, на яку мають бути орієнтовані виховання й освіта. Він будував процес навчання як радісну працю. Велику увагу приділяв творчому розвитку кожної дитини, спираючись на загальнолюдські, громадянські цінності, дбав про забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного формування особистості, виховання соціально зрілого громадянина України. У процесі проведення уроків серед природи Василь Олександрович наголошував на тому, що «слово народжується в спілкуванні дитини з природою». Саме таким шляхом він намагався навчити учнів пізнавати й розуміти життя природи. На основі власних відчуттів школярів педагог доносив до них необхідні знання про дерева, квіти, листочки, трави, природні явища. 

Члени динамічної групи "Сузір'я" - керівники гуртків Світлана Рева, Аліна Гніда та Росіта Корнієнко провели інтегроване заняття: "Стежинами природи (за творами В. Сухомлинського)." Під час заняття діти милувалися природою, прислухалися до шуму дерев, співу птахів.  

Кожен з них відчував навколишній світ по-своєму. Результатом цього є народження думки, оскільки, як стверджував В. Сухомлинський, «краса природи – це могутнє джерело енергії думки». Саме у процесі такого сприйняття світу у свідомості вихованців формуються знання про конкретні предмети, явища, процеси, події .








А керівник гуртка Тетяна Ісаєва провела зі своїми вихованцями виховний захід :
" Казки школи під голубим небом Василя Сухомлинського.

До 105 річниці народження славетного педагога, нашого земляка, Василя Сухомлинського керівником гутка Ірина Дзюба  були проведено читання казок та ініційовано виготовлення  вихованцями гуртка "Дитяча анімація" мультиплікаційних фільмів за казками - "Місяць і Зайчик", "Два метелика".

https://dzubagurtok.blogspot.com/p/blog-page_9.html


Перше засідання динамічної групи "Сузір'я".
5 вересня 2023 року в оновленому складі було проведено засідання динамічної групи "Сузір'я". Педагоги обговорили та погодили  нову методичну тему - "Розвиток креативного мислення вихованців" та затвердили план роботи методичного формування. Обрали нову голову динамічної групи - Реву Світлану Володимірівну, розподілили доручення між членами динамічної групи. Також опрацювали інформаційно-методичні матеріали та рекомендації, щодо проведення першого заняття «У єдності Суперсила України» та умови роботи закладу під час воєнного стану.


____________________________________________________________________________


2022-2023нр.
17.05.2023. Четверте засідання динамічної групи "Сузір'я".
17 травня члени динамічної групи зібрались на заключне засідання, на якому 
підсумували  та аналізували  роботу   групи над питанням: "Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності»
За проведеним аналізом, роботу динамічної групи над  проблемним питанням, постановили визначити   -  задовільною.
 Також накреслили основні та пріоритетні завдання на наступний навчальний рік, а саме : 
використовувати в роботі ідеї та творчу спадщину  В.О. Сухомлинського в практиці  та у виховній роботі з вихованцями;
- підвищувати рівень фахової майстерності та займатися самоосвітою;
 - визначити нове проблемне питання методичного об’єднання, в залежності, від нового проблемного питання закладу .
23.03.2022. Третє засідання динамічної групи "Сузір'я".

Обговорення та розробка сценарію участі динамічної групи у  методичній конференції та педагогічній виставці за підсумками роботи над методичною проблемою закладу 
16.11.2022. Друге засідання динамічної групи "Сузір'я"
Засідання відбулося в онлайн форматі.
Тімбілдінг  «Антистрес"
Командна робота - найважливіше, що може бути в колективідля досягнення успіху. Тому, головними способами згуртувати колектив виступають різні заходи у вигляді: спортивних ігор; навчань; творчості т.д.
Все це і називається тімбілдингом.
Сьогодні голова динамічної групи Ірина Дзюба провела психологічний тимбілдинг "Антистрес", де говорили про стрес, його прояви та способи подолання стресу.Ми з вами знаємо, що війна вплинула на всі сфери життя в Україні:

      на світогляд,

      на економіку,

      на політику,

      на міжнародні відносини.

Разом з тим змінюється роль позашкільного закладу.

 Як відомо, у освітній діяльності є три сторони учасників і учасниць: педагоги, діти та їх родини. Наразі всі вони є в епіцентрі дії. Все, що відбувається довкола, так чи інакше впливає на дітей і дорослих. Тому чи не найголовнішим завданням для нас є зберегти ті цінності, які всередині нашого трикутника поважають десятиліттями: цінність людського життя, його недоторканість, повага до людини; ідеали свободи, справедливості, честі, совісті і правдивості; милосердя, доброта; любов до дітей, патріотизм.

В умовах війни виникають труднощі, а педагогічні працівники продовжують виконувати свої першочергові завдання: навчати та виховувати підростаюче покоління. Та усі ми – звичайні люди, на психіку яких впливають події, пов’язані із війною.

Прояви стресу з’являються там, де «тонка енергія», ослаблена, виснажена. Це може бути:

·        порушення сну, нічні кошмари,

·        збої, зміни в харчуванні (зміна апетиту, пере/ недоїдання),

·        посилена реакція на звуки,

·        болі в животі, голові, інші болі,

·        підвищена збудливість, незібраність,

·        тривожність, панічні атаки, страхи…..

Як визначити свої прояву стресу, та боротися з цим ми розглянули у презентації.
Підсумовуючи нашу роботу на сьогоднішньому засіданні ми:
- акцентували увагу на стресі та його проявах,
- визначили основні характеристики гострого та хронічного стресу,
- окреслили головні завдання у трикутнику партнерства в умовах стресу та
війни,





-познайомилися з вправами «Квадратне дихання», «Квітка і свічка», «Енергія»,
з технікою м’язової релаксації Джейкобсона.
Для усіх нас важливим є психічне здоров’я, ресурсність та стійкість. То ж

бережіть себе, дбайте про себе. Все буде Україна!

08.09.2022. Перше засідання динамічної групи "Сузір'я"

1. Обговорили  та погодили  працювати над проблемним питанням :« Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності».

2.   Розподілили доручення та дати проведення виховних занять та виховних заходів.  Взяли до уваги методичні матеріали та рекомендації,  щодо проведення першого заняття на тему: «Творчість торує шлях до перемоги» та роботи закладу у змішаній формі навчання у період дії воєнного стану. 


___________________________________________________
23.03.2022р. Четверте засідання динамічної групи.


Четверте засідання динамічної групи «Сузір’я» пройшло в онлайн форматі в зв’язку з воєнним станом та дистанційною роботою.

Педагоги  проаналізували роботи групи над проблемним питанням : "Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності"

   Протягом навчального року члени динамічної групи працювали творчо, наполегливо ефективно та  креативно. Був проведений воркшоп та круглий стіл по розгляду нагальних задач проблемного питання. Роботу на протязі року вважаємо задовільною та ефективною.


04.02.2022р. Третє засідання групи,  у формі круглого столу по темі
"Підвищення професійного розвитку педагога в умовах партнерської взаємодії" пройшло у форматі онлайн.
Але це не заважало педагогам жваво дискутувати на тему взаємодії між керівниками гуртків різних напрямів, школою, батьками та центрами професійного зростання. Адже партнерська  взаємодія це перш за все - узгоджена діяльність учасників освітнього процесу, спрямована на досягнення спільних цілей, результатів та вирішення важливих завдань для творчого розвитку та виховання наших гуртківців.


Члени динамічної групи визначили, що у сучасній моделі позашкільної освіти є особливо актуальною партнерська взаємодія з батьками, а саме: 
Соціально-педагогічне партнерство як чітко визначена система взаємовідносин всіх
учасників освітнього процесу (вихованців, батьків, керівників гуртків), повинна забезпечувати: 
На рівні сім’ї це:  
Створення стимулюючої духовної та морально-психологічної атмосфери;  
Інтеграція зусиль з ЗПО;  
Оволодіння необхідним обсягом психолого-педагогічних знань.  
На рівні діяльності педагога:  
Стимулювання до творчого пошуку, вміння бачити проблеми та шляхи їх розв’язання;  
Пріоритет відносин співробітництва, співтворчості;  
Модернізація форм, методів навчання та виховання.
Як висновок, постановили, що  побудова ефективного партнерства ЗПО і сім'ї має здійснюватися у двох напрямах:  
• підготовка педагогічного колективу ЗПО до взаємодії з батьками;  
• залучення батьків до процесу життєдіяльності ЗПО.  

22 жовтня 2021 року члени динамічної групи "Сузір'я" провели друге засідання методичного об'єднання у формі воркшопу (робочої майстерні) - " Розвиток емоційного інтелекту".

Те, як емоції впливають на спілкування і життя, ретельно досліджують із кінця минулого століття. Вміння правильно розуміти і використовувати емоції у повсякденні науковці називають "емоційним інтелектом". Емоційний інтелект — це вміння дати раду своїм і чужим емоціям: точно зрозуміти, оцінити і виразити їх.


Емоційний інтелект — це цінна здатність, яку можна поліпшити за допомогою навчання і практики. Емоційні навички можуть виховуватись у людей і природним шляхом, але кожен у змозі поліпшити свою здатність розуміти емоції.  

                                                              28.08.2021р.

Перше засідання динамічної групи «Сузір’я» в новому навчальному році,  та участь у педагогічному консиліуму «Серпнева нарада – 2021: основні акценти». 

   Педагоги, члени динамічної групи провели перше засідання медодичного обєднання у новому навчальному році. Керівники гуртків будуть продовжувати працювати над  проблемним питанням, "Професійно-особистісний саморозвиток педагога, як складова його творчої індивідуальності", та затвердили план роботи. Розподілили доручення та дати проведення виховних занять та виховних заходів.  Взяли до уваги методичні матеріали та рекомендації,  щодо проведення першого заняття по темі « Україна - це ми!».


Також, 28 серпня 2021 року в КЗ «ЦДЮТ Долинської міської ради» відбувся педагогічний консиліум «Серпнева нарада – 2021: основні акценти». Педагоги нашого закладу обговорили питання організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році; ознайомились з новими основними нормативно-правовими документами; розглянули питання організації виховного процесу на гуртку щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок; проаналізували шляхи реалізації державної цільової  соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року. А члени динамічної групи : Добош Н.І.. та Ісаєва Т.В. підготували змістовні методичні рекомендації  для подолання такого негативного явища як булінг у закладах позашкільної освіти. 




______________________________________________________________________


                       27.04.2021р. Засідання динамічної групи.
 Четверте засідання динамічної групи «Сузір’я» пройшло в онлайн форматі в зв’язку з погіршенням протиепідемічної ситуації та дистанційною роботою.

Педагоги  проаналізували роботи групи над проблемним питанням : «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності керівника гуртка».

   Протягом навчального року члени динамічної групи працювали творчо, наполегливо ефективно та  креативно. Були проведені тренінги, ток- шоу, ділова гра.




   Підсумовуючи можна сказати, що портфоліо допоможе своєчасно вносити в освітній процес елементи нового, і забезпечить систематичне зростання педагогічної майстерності. Корисно використовувати кожну можливість поділитися досвідом або взяти участь у вивченні досвіду іншого педагога.

Кожний керівник гуртка  має вагомий доробок, з  якого слід почати створення портфоліо – сучасної форми презентації свого професіоналізму.

Роботу членів динамічної групи над проблемним питанням можна вважати задовільною.

Також було наголошено на основні та пріоритетні завдання на наступний навчальний рік, а саме :

 - підвищувати рівень фахової майстерності та займатися самоосвітою;

 - визначити нове проблемне питання методичного об’єднання, в залежності, від проблемного питання закладу, та окреслити основні напрямки роботи по цій проблемі.

                  16.02.2021р. Засідання динамічної групи "Сузіря".

    Третє засідання члени динамічної групи провели онлайн у формі ділової гри : 
"Портфоліо-як засіб оптимізації діяльності педагога."  За допомогою інструментів та продуктів Google кожен педагог міг створити своє електронне портфоліо. 
   Член динамічної групи Світлана Швець, переможниця обласного етапу конкурса педагогічної майстерності "Джерело творчості", ознайомила присутніх з етапами підготовки до конкурсу, та розказала про методи та форми роботи, які використовує на своїх заняттях гуртка "Чарівний олівець".
     Наталія Добош провела невеликий майстер-клас з використання ще одного з продуктів Google - електронної дошки  Jamboard, яка позволяє спільну роботу онлайн.
По закінченні зустрічі члени динамічної групи вирішили : 
-створити ( по бажанню) електронні портфоліо використовуючи  Google сайт;
-використовувати Jamboard при дистанційній роботі;
-взяти до уваги поради колеги при підготовці до професійних конкурсів.




 




                                        Права знай – обов’язки виконуй!

 В рамках Місячника правової освіти та виховання в КЗ «ЦДЮТ Долинської міської ради» керівниками гуртків - членами динамічної групи «Сузір’я», з 8 по 12 лютого було проведені пізнавальні заняття «Мої права та обов’язки».

На них педагоги продовжували  формування правової компетентності здобувачів освіти у сфері прав людини. Керівники гуртків розширили знання вихованців про права та обов’язки; ознайомили з нормативними документами, в яких закріплені основні права та обов’язки людини; формували розуміння значення важливості прав і обов’язків у житті людини, що виховує  почуття гідності та відповідальності та формує активну життєву позицію.

 Права людини як броня — вони захищають нас. Вони як правила — говорять нам, як себе поводити. Вони як арбітри — ми можемо до них звертатися. Вони абстрактні — як емоції, і як емоції вони належать всім й існують, що б навколо не відбувалося. Вони подібні до природи, тому що їх можна зневажити; та до духу, тому що їх неможливо зруйнувати. Подібно до часу, вони  однаково  ставляться  до  всіх нас: багатих і бідних, старих і молодих, білих і чорних, високих і низьких. Вони пропонують нам повагу, і вимагають від нас ставитися з повагою до інших. Вони подібні до доброти, правди і справедливості: ми можемо розходитися в думках стосовно їхнього визначення, але ми впізнаємо їх, коли бачимо, що їх порушують.

  Сподіваємось, що діти запам’ятали магічну формулу та будуть  користуватись нею в повсякденному житті:

«У мене є права. Держава мені їх гарантує. Я знаю свої права. Я вмію ними користуватися. Я поважаю права інших».













                   
 

17.11.2020. Ток-шоу «Чи потрібно педагогу портфоліо?».

Друге засідання динамічної групи « Сузіря» провели у форматі ток шоу "Чи потрібно педагогу портфоліо?". Все було по канонам цієї телевізійної передачі, але з дотриманням карантинних вимог. Гостя (Добош Н.І.), як нова співробітниці закладу, висловила сумніви, чи потрібно педагогам, і особливо педагогам-позашкільникам портфоліо? І ось ведуча (Дзюба І.О. ) разом з експертами - Грищенко М.В., Ісаєва Т.В., Ісаєв С.Б., протягом всієї "передачі " спробували довести   новій колезі, що портфоліо пелагогу таке потрібно. Так, глядачі і гостя, були ознайомлені з історією портфоліо, його видами, та розділами наповнення теки. Окремо зупинилися на електронному варіанті, це - одна з вимог часу. Тож, після цікавої і пізнавальної дискусії зупинились на тому, що педагогу його професійне портфоліо потрібне для того, аби:
-проаналізувати і узагальнити свою роботу;
-відобразити динаміку свого професійного росту;
-представити досвід своєї роботи найбільш повно і ефективно.
По завершенні ток-шоу всі члени методичного формування виконали творче завдання "Сенкан".


 





 


                                                   22.10.2020
         Тренінг «Розвиток креативних здібностей педагогів ЗПО»

Для того, щоб виховати креативне покоління, педагогам-позашкільникам теж потрібно мислити нестандартно. Усе просто: діти із задоволенням відвідують заняття тих викладачів, які прагнуть їх зацікавити, тоді як на шаблонних заняттях вихованці нудьгують. Та інколи занудьгувати можуть і керівники гуртків. А це вже може призвести до професійного вигорання. Як цього уникнути? Розвивати креативне мислення! Допомогти у цьому можуть спеціалізовані тренінги, спрямовані на вивільнення творчого потенціалу. Сьогодні, 22 жовтня 2020 року члени динамічної групи « Сузіря» провели  тренінг : ««Розвиток креативних здібностей педагогів ЗПО». Кожен з педагогів розробив і показав вправи для розвитку креативного мислення.

   Почала тренінг голова методичного формування Дзюба І.О. з вправ «Шалений архітектор» та «Креативне «гончарство». Колеги показали свою винахідливість та фантазію, та продемонстрували нове бачення звичних речей.  

    Гулієва Н.В. (керівник гуртка «Циркове мистецтво») показала спеціальні циркові вправи для розвитку обох півкуль головного мозку, а керівник гуртка «Театральне мистецтво» І.С. Крамаренко провела  розважальне-лінгвістичне тренування та тестування творчих здібностей.

    З  керівником фольклорного гуртка Добош Н.І.,  прокачали словниковий запас, робили вправи на розширення лексичного діапазону.

   Член динамічної групи та керівник фізкультурно-спортивного гуртка М.В.Грищенко розробив дуже цікаву спортивну вікторину, що заставила всіх колег «поламати» мозок.

    Керівник гуртка «Дизайн одягу» Ісаєва Т.В. продемонструвала різні способи зав’язування шалі, також педагоги демонстрували свої приклади та способи носіння цього аксесуару. Потім кожен з членів методичного формування придумав та презентував форму для своїх вихованців.

  І закінчився тренінг дуже запальним та веселим танцювальним батлом, який провів керівник гуртка спортивно-бального танцю «Бомонд» С.Б.Ісаєв.

Кожен з нас креативна, творча особистість, яка має власну неординарну думку, полюбляє мріяти і  дивувати інших, але в душі залишилася дитиною, яка полюбляє бавитися і в якої безліч чудернацьких ідей! І це прекрасно.  Давайте розвиватись, мріяти і залишатися неординарними!




                                                   21.09.2020
Сьогодні, 21 вересня, за рішенням ООН, відзначається Міжнародний день миру. У рамках святкування Міжнародного дня миру завжди відбуваються заходи, метою яких є залучення уваги саме до проблеми світу та ефективним способом її досягнення. Не залишилися осторонь педагоги і вихованці нашого методичного формування. Керівник гуртка "Ляльковий театр"- Ірина Крамаренко, організувала флеш-моб "Мирна планета-Земля". Надія Польова (керівник гуртка "Хореографія") провела заняття -"Мир у наших руках". На гуртку початкового технічного моделювання "Творча майстерня" (керівник Ірина Дзюба) гуртківці дізналися, чому голубів називають птахами Миру. Діти з задоволення виготовили паперових голубів, та подарували їх своїм рідним, з побажанням миру і спокою, так вони внесли свій вклад в акцію "Голуб Миру". А вихованці гуртка "Чарівний олівець" (керівник Світлана Швець) зробили виставку малюнків та плакатів на тему : "Ми за мир", а керівник фізкультурно-оздоровчого гуртка Микола Грищенко провів спортивні змагання під гаслом "Спорт- це Мир"
















28.08.2020р.
Сьогодні відбулося перше засідання членів динамічної групи в новому навчальному році. Педагоги-однодумці вибрали нове проблемне питання, над яким члени динамічної групи будуть працювати впродож навчального року , а саме -  «Портфоліо, як засіб оптимізації діяльності керівника гуртка», та затвердили план роботи. Розподілили доручення та дати проведення виховних занять та виховних заходів.  Взяли до уваги методичні матеріали та рекомендації,  щодо проведення першого заняття по темі « Відкриваємо Україну разом».





                                                       21.05.2020р.
                                       Вітаємо всіх з Днем вишиванки!



 Використання інтернет ресурсів для професійного зростання педагога.

                                                         (04.01.2020)

                       Третє засідання нашої динамічної групи пройшло в новому, 
                   креативному просторі нашої районної дитячої бібліотеки, де нам люб'язно
                   надали доступ до мережі інтернет. Адже тема нашого засідання - « Використання 
                   інтернет- ресурсів для професійного зростання педагога». 
                       В нашому стрімкому та швидкозмінному світі інформаційна компетентність
                   є однією з ключових в процесі професійного ставлення педагога-позашкільника,
                   Голова динамічної групи Дзюба І.О., на прикладі своєї сторінки в соцмережі                              Facebook, поділилася досвідом та правилами використання цього ресурсу. Адже
                   соціальні мережі в сучасному світі є надпотужним інструментом не тільки                                   спілкування, а й співпраці, обміну ідеями, рекламним майданчиком та комунікації                       між людьми.  Також члени динамічної групи переглянули блоги колег, надали свої 
                 коментарі та допомогу в їх наповненні. 

                                     

                                                                
                                                        



                                   II засідання  (30 жовтня 2019 р.)
 Друге засідання групи пройшло за темою:  «Професійно-особистісний саморозвиток педагога». Голова динамічної групи "Сузір’я"-Дзюба І.О. розкрила сутність поняття «самоосвіта», основні завдання самоосвітньої діяльності педагога, шляхи, мотиваційні чинники самоосвіти, розглянемо складові системи самоосвіти педагога, напрями і форми самоосвітньої роботи, структуру управляння самоосвітою педагога, та розказала про план саморозвитку педагога, як складову його розвитку. А члени динамічної групи :Польова Н.С., та Крамаренко І.С. зауважили, що самоосвіта-це одна з головних форм підвищення педагогічної компетентності. Також педагоги групи поділилися своїми планами самоосвіти на найближче майбутнє.

                                                                         




А закінчили  засідання словами американського поета і філософа Ральфа Уолда Емерсона:

Якщо ви боїтесь, що вас поб’ють,
Вважайте себе побитим.
Якщо ви гадаєте, що ви не можете,
Ви не зможете ніколи.
Якщо ви вважаєте, що програєте,
Ви вже програли.
Тому що в усьому світі ми бачимо,
Що успіх починається з волі людини -
Усе залежить від стану розуму.
Якщо ви будете вважати, що вас лишать позаду,
Це так і буде.
Ваші думки повинні летіти високо,
Щоб дати можливість вам піднятись.
Перш ніж ви зможете отримати перемогу,
Ви повинні бути впевнені у собі.
Найсильніший і найшвидший
Не завжди перемагає у життєвих битвах.
Рано чи пізно перемога дістається тому,
Хто вважає, що він це зможе. 

                                               I засідання  (28 серпня 2019 р.)
  На першому засіданні нового навчального року члени динамічної групи "Сузір’я"  вибрали нове проблемне питання : "Професійно-особистісний саморозвиток педагога як складова його творчої індивідуальності." Також обговорили, та погодили план роботи, та розподілили доручення між членами групи. Були опрацьовані  та взяти до уваги інструктивно – методичні матеріали МОН України та рекомендації, щодо проведення першого заняття: «Бережемо природу - бережемо і Батьківщину свою»
                                                                     28.08.2019.

28 серпня 2019 року члени динамічної групи "Сузір’я" взяли активну участь в Не (конференція) міні-EdCamp «Як зустрінеш навчальний рік, так його і проживеш». , де висвітлили питання "Технологія організації змістовного дозвілля дітей в закладах позашкільної освіти". - презентація
Також педагоги, члени «Сузір’я», показали ігри зі свята "Хелоувін по українськи".
гра "Хто ви на Хелоувін"

                                                         Знайомство з "Джеком-ліхтарем" та гра "Мумія"

                                                       Гра "Танцювальна мітла відьми"
МК "Привид-маріонетка"

23.05.2019.
Панорама методичних ідей з питання
 «Формування ключових компетентностей вихованців як умова
 якісної позашкільної освіти»
23 травня 2019 року в конференцзалі КЗ «ЦДЮТ Долинської райради» відбулася панорама методичних ідей з питання «Формування ключових компетентностей вихованців як умова якісної позашкільної освіти», яка передбачала підведення підсумків роботи педагогічного колективу над науково-методичною темою закладу.
Динамічна група «Сузір’я» представила досвід роботи над питанням  Вплив особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання на формування ключових компетентностей вихованців.









15.04.2019.
                         Підсумки та аналіз роботи динамічної групи над питанням: 
                         «Вплив особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання на                                  формування ключових компетентностей вихованців»  в 2018-2019 н.р.





  15 квітня члени динамічної групи зібрались на заключне засідання, на якому 
підсумували  та аналізували  роботу   групи над питанням: «Вплив особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання на формування ключових компетентностей вихованців»  в 2018-2019 н.р.
 За проведеним аналізом, роботу динамічної групи над  проблемним питанням, постановили визначити   -  задовільною.
 Також накреслили основні та пріоритетні завдання на наступний навчальний рік, а саме : 
- використовувати в роботі ідеї та творчу спадщину  В.О. Сухомлинського в практиці особистісно-орієнтованого навчання на заняттях та увиховній роботі з вихованцями;
- підвищувати рівень фахової майстерності та займатися самоосвітою;
 - визначити нове проблемне питання методичного об’єднання, в залежності, від нового проблемного питання закладу .


14.02.2019
Фестиваль педагогічних ідей.

14 лютого 2019 року, в День Святого Валентина,  члени динамічної групи «Сузір'я» провели чергове засідання. Засідання  було проведено в формі Фестивалю педагогічних ідей – «Моє особистісно-зорієнтоване заняття». Проблемна тема фестивалю: « Заняття в закладах позашкільної освіти в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання».
Метою проведення цього фестивалю було окреслення кола проблем, пов’язаних зі специфікою занять в закладі позашкільної освіти,  в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, визначення перспективних шляхів їх розв'язання; ознайомлення з практичним досвідом, ефективними методиками й технологіями вирішення проблемної теми; означення подальших напрямків реалізації засадничих ідей особистісно зорієнтованого й компетентнісного навчання.
Голови динамічної групи – Дзюба І.О, ознайомила колег з темою та проблемою фестивалю. Далі ми побачили  презентацію  творчих  напрацювань членів динамічної групи «Сузір'я» : Крамаренко І.С.( «Розвиток акторських здібностей»), Гулієвої Н.В («Чарівний світ ілюзій»), Польової Н.С («Український народний костюм»)., Дзюби І.О. («Розвиток креативних здібностей у вихованців ЗПО»). Захід  проходив в теплій і творчій атмосфері. 
 Адже фестиваль педагогічних ідей –це   своєрідний майданчик для обговорення найбільш важливих педагогічних здобутків та  можливість почерпнути для себе нові ідеї, зарядитися натхненням від колег, перейняти кращі розробки і поділитися своїми відкриттями!
Наприкінці заходу виступаючі отримали відзнаки лауреатів фестивалю та виготовили «Валентинки» для своїх коханих. Великим сюрпризом стало для всіх нас візит Амурчиків  (працівників  та вихованців КЗ «Культурно-дозвіллєвий центр Долинської районної ради») які привітали нас зі святом.

















  



25.01.2019
Формування позитивного іміджу закладу в системі позашкільної освіти.
Таку назву мало чергове засідання педагогічної ради, яке пройшло у КЗ «ЦДЮТ Долинської райради» 25 січня 2019 року під головуванням директора закладу Марущак І.М.

Динамічна група «Сузір’я» взяла участь в практичній частині заходу, та представила у вигляді рекламної компанії своє бачення моделі сучасного керівника гуртка.





 А член динамічної групи- Ісаєв С.Б.,
 поділився з колегами своїм досвідом , щодо створення власного іміджу.



   12.11.2018
«Підвищення національної культури та свідомості педагогів»

12 листопада 2018 року  динамічна группа «Сузір’я» провела чергове засідання на тему «Підвищення національної культури та свідомості педагогів».
   

                   З метою поглибити  та розширити знання педагогів про державний устрій своєї країни, звичаї і обряди українського народу, виховання поваги і любові до народних традицій і звичаїв, толерантне ставлення до нацменшин,  зміцнення національної гордості - голова динамічної групи Дзюба І.О. організувала цікаву та пізнавальну квест-гру «Моя Батьківщина». 
Члени динамічної групи, поділившись на команди «синіх» і «жовтих», подорожували по своїй країні. Дізналися багато цікавих фактів про Київ, Львів, Ужгород, Харків, Одесу і Кропивницький. Продемонстрували знання : Конституції України,  історії своєї Батьківщини, а також народних звичаїв та обрядів. А в Одесі – столиці гумору показали свою акторську майстерність та почуття гумору. Гра пройшло весело, пізнавально та невимушено. З рахунком 27-22 перемогла команда «жовтих».  
               

                                                                                 

                                                                           
  Також виступали: Польова Н.С. презентувала свої знання з питання ««Жанри та види українського танцю», а Боарна Л.І. ознайомила присутніх з традиціями українського чаювання.
                
                                         



Засідання пройшло весело, пізнавально та невимушено. Кожен дізнався щось нове, та поділився своїми знаннями, це приводить нас до підвищення пізнавальної компетентності педагога, та запобігає професійному «вигорянню».

12.02.2018. 
Педагогічна кухня

 
Коли йде на дворі сніг,
Динамічна група збилась з ніг-
Всі шукають  - мясо, моркву, бараболю,
і капусту, і квасолю!
Бо на кухні  - борщ  педагогічний
Виховально-оздоровчий та розвиваючий!
Ще й спечемо торт бісквітний –
Із занять та заходів – інтегрований й  класичний.
 бо «Сузір'я» -  це сім'я
 ми всі  разом – ти і я!!!
                                
  Під таким девізом 12 лютого 2018 року почалося нетрадиційне засідання динамічної групи «Сузір‘я». На педагогічній кухні члени динамічної групи,  показали свої вміння  та майстерність  шеф-кухарів педагогіки. Адже в кожного з них  є рецепти приготування свого педагогічного борщу.
      Поділилися своїми рецептами   формування у вихованців ключових компетентностей у гуртках різних напрямів - І. Удовіченко, І.Пайцун, М.Грищенко, С.Ісаєв. А в « Майстер-класі від шефа» -  показали і розказали як на практиці використовують  особистісно-орієнтований підхід до вихованців – Н.Польова, І.Дзюба, С.Микитенко, І.Пайцун.
    Як  керівники гуртків різних напрямів члени динамічної групи  більше приділяють увагу і розвивають якусь основну компетентність на своїх заняттях –загальнокультурну, соціальну, творчу, здоров’я збережувальну. То ж при виготовленні десерту на «педагогічній кухні» було запропоновано створити «торт» - план-конспект бінарного заняття  з представниками інших напрямів позашкільної освіти. Були запропоновані дуже цікаві і змістовні ідеї.  Співпраця педагогів різних напрямків розвиває в них і їхніх вихованців креативну компетентність, міжпредметні зв’язки, вміння переносити знання з однієї галузі в іншу, що забезпечує формування цілісного сприйняття дійсності.
         Члени динамічної групи показали себе вправними шеф-кухарями і діляться рецептом гарного заняття  з іншими колегами , тож записуйте рецепт:
        Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашим заняттям -  додайте ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги, обов’язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором. А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними рухами, не допускаючи застою. Поставте ваш витвір на вогонь дитячих сердець. Прикрасьте його посмішками, родзинками та гілочками радості. Перед подачею вихованцям заняття  сервірується спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом керівника гуртка.
   Смачного вам, шановні колеги! Апетиту вам до педагогічної праці та
творчості!
    Наостанок від голови динамічної групи- І.Дзюби,  педагоги отримали солодкі подарунки та «Рецепти  керівнику гуртка в організації особистісно - орієнтованого навчання».



















Коментарі